Oldalak

2013. január 22., kedd

Kukázott konzol

Egy igazán gyors és egyszerű módját találtam a bútorátalakításoknak: a tapétázást! A hálóban lévő szekrényünknél annyira belejöttem, hogy a konzolasztal is kapott egy kis tapétát.
Pedig csak a félbevágást és a festést terveztem eleinte...

Ott kezdem, hogy szereztünk egy asztalt, amit kidobásra ítéltek. Étkezőasztal volt, két kihúzható pótlappal. A lábak fából, de az asztallap MDF-lap, fóliázva... Nagyon jó szolgálatot tett a tapétázás során, ez volt a munkaasztalunk:)
Tetszett a lábak formája, az asztallapot nem sajnáltam, így megszületett az ötlet, hogy vágjuk félbe, jó lesz majd konzolasztalnak! Egyből kettőnek;)

A lábak festésénél végre kipróbálhattam ezt a "balerina-hatást", amit már annyi képen megcsodáltam. Nekem nagyon tetszik, olyan légies lesz tőle a bútor.
És bár a tetejét is festeni akartam, a sok tapétamaradéknak, és a fóliázott felület festésétől való félelmemnek köszönhetően megszületett az ötlet, ezt is letapétázom!
A félbevágott asztallapot kicsit megcsiszoltam, mert a sima felületű fólia ledobja magáról a tapétát. Aztán ráfektettem a tapétadarabomra (ami színeiben tökéletesen passzol a madaras tapétához), körbevágtam, és már lehetett is ragasztani!

Igazán nagyon-nagyon gyorsan készen lett, őrült egyszerű és látványos! Ja, és nem utolsó sorban egy fillérbe sem kerül!

Jöjjenek a képek!
Ha kérdésetek van, nyugodtan tegyétek fel, és próbálkozzatok ti is meg egyszer ezzel az egyszerű bútor-tuninggal!


eredeti méretben, munkaasztalként
félbevágva, csiszolás közben
20 centire jelöltem be a festés alját, és a festeni kívánt részt jól átcsiszoltam

műhelyünk:)

falhoz csavarozás

választottam...

sokat nem kellett csiszolni, már jócskán kopott volt a fólia:)
kimértem

felragasztva, száradás közben
megújulva, konzolasztalként!
használatba véve:)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon-nagyon tetszik az asztal. Mindenen ami hozzád kapcsolódik látszik, hogy egy világlátott, igazán talpraesett, tehetséges nő vagy.

    Egyébként kezelted valamivel a tapétás felületet a karcolások ellen, illetve, hogy tisztítható legyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Nem kezeltem, de nem ártana! Ennek még utána kell néznem, milyen anyag lenne alkalmas. Persze első körben azt mondanám, egy plasztik lapot rá, és kész! :) de biztosan be is lehet kenni valamivel.... Ha kiderítettem mi a legalkalmasabb erre, mindenképp beszámolók róla! ;)

      Törlés